Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2007 18:12 - Мойте бесънни нощи
Автор: cvetinkaaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1332 Коментари: 2 Гласове:
0



Нощни преживявания
Навън е 2,30 през ноща.Мене пак ме гони безсъние.Реших да седна на компютъра и да си напиша нещо.Нещо бе.Каквото ми дойде....
Чудя се какво ще правя цяла нощ.Нямам изгледи да спя.....
Навън е ацки тихо(с изключение на двете котки който от половин час са се размялкали и ми лазят по нервите),пък да не говорим за жегата.....
Брат ми спи.Много ми е интересно това момченце.Как само си заспива.Стига му само да помирише възглавницата и е дотам.Еи тва ако не е дарба,то кое?ЛоЛ даже и котето спи.Не е обичайно за нашето коте.То не е от най-нормалните котенца които спят по цял ден.Колко време още мога да ви пиша за разни простотии.........хора кажете някой начин за по лесно заспиване плс.....
Сега осъзнах,че трябва да си сменям клавиатурата.Много трака.Ще ме хипнотизира.....(е понееее ще заспя)(нищо чудно това мнение да не стигне до вас) и вапреки всичко ви пожелавам лека,мека и доходна нощ(от мене и вече мразещата ме котка)


Тагове:   мойте,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injnina - Всеки емоционален и стресиран човек...
01.05.2007 18:32
има отвреме на време, а понякога и по-често такива бодърствания.
Аз не се мъча да спя, а чакам към три- три половина сънят да дойде сам при мен. Знам, че каквото и да направя не помага. Е може малко музика, алкохол, топъл душ, нещо сладко за хапване или чаша прясно мляко. Но може и до сутринта да откара безсънието. Важно е на другия ден да си бодър като кукукряк и ще си наваксаш следващата нощ.
Доколкото разбрах Сънчо те е посетил доста скоро след писането.
Лека вечер.
цитирай
2. анонимен - Ani_Sex
02.05.2007 14:00
Awe k'vo mi govorish za bes1nie, ti nna 24h spish samo po 5h, kvi sa tiq gluposti we, ti tui si si sviknala shto se oplakvash aaaaa?--------> Az imam nujda ot savet ne ti :D:D:D:D:D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cvetinkaaa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24242
Постинги: 4
Коментари: 22
Гласове: 26
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031